Tuesday, September 28, 2010

My 42nd Birthday!

En Français . . .

Je m'excuse auprès de tous mes amis français.
Je sais que je vous dois beaucoup de mises à jour sur notre nouvelle vie en Amérique - avec des images.

Pour l'instant, voici quelques photos de ma fête d'anniversaire cette année.Notre merveilleux ami Danny nous a emmenés à San Luis réservoir, où nous avons roulé son jet ski génial pour 4 heures d'affilée. Nous ne s'arrêta que parce que nous avons manqué de gaz. Il a été un de mes meilleurs anniversaires jamais!
Vous me manquez tous beaucoup! Nous ne pouvons pas attendre pour revenir en France.

Gros bisous!!

In English . . .

I apologize to all of my French friends. I know that I owe you a lot of updates about our life back in America - complete with pictures.

For now, here are some pictures of my birthday celebration this year.
Our wonderful friend Danny took us to San Luis Reservoir, where we rode his awesome jet ski for 4 hours straight. We only stopped because we ran out of gas. It was one of my best birthdays ever!

I miss you all so much. We can't wait to come back to France!


Love to all!!

No comments: